Locatie kaatsveld

KV Flevoland kaatst zijn wedstrijden en de club-competitie (Dinsdag avond vanaf 19.00) op het volgende adres:

“Burgemeester Dekker Sportpark” Educalaan 29
8251 GC Dronten

Route beschrijving

Komende uit de richting Zwolle/Kampen:
U neemt op de N50 ter hoogte van Kampen de afslag richting Dronten (N307). Bij Dronten neemt u op de tweede rotonde richting centrum. Daarna bij de 1e rotonde gaat u rechtdoor, bij de volgende rotonde gaat u rechtsaf. Links aanhouden en de brug over. Bij rotonde rechtdoor en bij de volgende rotonde rechtsaf. Na ca. 250 meter gaat u rechtsaf de Educalaan in en daarna direct na ongeveer 100 meter weer links.

Komende uit de richting Harderwijk:
U neemt bij Harderwijk de N302 richting Lelystad/Dronten. Bij Dronten neemt u de N309 richting Lelystad. Na ca. 3 km gaat u bij de rotonde rechtsaf, Bij de volgende rotonde gaat u rechtdoor. Na deze rotonde slaat u na ca. 400 m linksaf de Educalaan in. Daarna direct na ongeveer 100 meter weer links.

Komende vanuit de richting Elburg:
U neemt aan het einde van de Elburgerweg (Elburg ri. Dronten) de N302 richting Lelystad/Harderwijk. Vervolgens neemt u de 1e afslag rechts naar de N309 richting Lelystad. Na ca. 3 km gaat u bij de rotonde rechtsaf, Bij de volgende rotonde gaat u rechtdoor. Na deze rotonde slaat u na ca. 400 m linksaf de Educalaan in. Daarna direct na ongeveer 100 meter weer links.

Komende uit de richting Emmeloord:
Op de A6, ter hoogte van de Ketelbrug, neemt u de afslag Swifterbant/Dronten. Bij Dronten gaat u bij de 1e rotonde rechtsaf (Dronten – West). Vervolgens bij de 2e rotonde rechtdoor en bij de 3e rotonde links af. Vervolgens bij de volgende rotonde weer links af en na ca. 400 meter de 1e weg linksaf de Educalaan in. Daarna direct na ongeveer 100 meter weer links.

Komende uit de richting Lelystad:
U volgt in de bebouwde kom van Lelystad de N309 richting Dronten. Nabij Dronten gaat u op de rotonde linksaf richting centrum. Bij de volgende rotonde gaat u rechtdoor. Na ca. 400 meter de 1e weg linksaf de Educalaan in en daarna direct na ongeveer 100 meter weer links.